Monday, May 20, 2013

Hadiah dari Orang Jauh

suprise dari mama natt dgn ayah kerol dekat sydney..serius mama pun tak sangka mama natt beli adiah tuk kyra senyap2..bagi mama takde adiah pn takpe..cukupla hanya doa dgn kasih syg dr diaorg..kyra mmg rapat dgn diaorg..bayangkn dia blh berebut dgn aqil nak duduk atas peha ayah kerol..masa diaorg berpindah ke sydney sbb ayah kerol dia sambung belajar ari2 dia tanya mana mama natt..mana mama natt..dulu kalau tanya sayang mama ke sayang mama nat..jawapan dia 'mama natt

yg mama natt adiahkan dia mmg dlm list mama tapi papa tak approved2 lagi..tak sangka plak mama natt dia seperti memahami ape dlm pikiran mama..haha..patutla ms besday kyra aritu tanya mama pegi johor bila rupanya dia ade agenda...yg kyra plak excited la dpt set meja solek tu..tapi blh plak dia tnya 'mama natt silap pos ke mama..kakak kan order uma barbie'..yg tu tunggu bln 9 ye kakak..ape pn besan tq sangat2 walaupn dikau jauh kt bumi kanggaroo sentiasa ingt kat anak2 ku.. 



 nota ketot : kyra ade dpt lg seprise dr mama ztee juga...

3 comments:

mamAdam AqilJannah said...

Selamat Hari Lahir Kyra syg..sori adiah lmbt smpi..hehe mmg dh lame mama nk belikan alhamdulillah tercapai jgk hajat mama..bg mama kyra mmg mcm ank mama sendiri..mama syg kamu bedua mcm mama syg ank2 mama..hrp nnt korg dh besar xlupe kat mama n ayh yer :)

ashra said...

wah wah...bestnyeee...
seronok tgk u ols semua,ada mama ayah extra tuk anak memasing =)

seronok kyra ye..
sesama main dgn fiyya...

With Julia said...

waaaaaaaaaaaaaaa best yer....so sweet lah