Thursday, July 4, 2013

Misi hampir berjaya

ok sebelum ni mama kan ade ckp tinggal skit2 je lg nk cari bj budak2 ni..so selepas tengok wayang aritu mama cari mana yg tak cukup..masuk padini dh target nak cari baju tu tuk kyra...masuk poney plak dh target nak beli skirt tuk fiyya dan masuk jusco target baju merah tuk fiyya.wlupun takde macam mama tengok bulan lepas so cari la juga patern lain janji merah...masa masuk tu intai2 juga kaler pepel tk de yg sedondon utk diaorg ni..yg dlm gambar bawa ni kebetulan isnin tu sampai..yg ni brand crazy8..kbtln kawan mama open order dr obersea..


mlm td mama bawa keluar balik baju2 yg dah beli eh mcm ade yg kurang..kononnya ckp kt papa dah cukup dah baju diaorg ni..so target nk cr putih selai lg utk diaorg ni sblm ni dh beli selai tp belum smpi..setiap kaler mama beli 2lai kecuali pink terbeli 3lai..kuning beli selai je..nti ry kan nak g jalan2 confirm la baju2 ni akan dipakai time tu..lgpn raya kan sebulan..hihi

so bulan pose ni mama pejam mata la tgk sales sana sini..klu tak confirm kena smash dgn papa...bak kata besan mama iyelah tu..huhu..tp kan bila kita soping barang2 anak tak penah fikir banyak kali terus g bayar..cer beli barang sendiri confirm buat kira2 dulu..

7 comments:

Adlin Mohamad said...

banyak dah ni eja hehehe

Siti Haslinda Sadiken said...

mmg pun..esok adik ipar ajak limn cuti nak pie sale kt SOGO..huhuu..

Mama Damia said...

adlin:tulah bln posa ni tkdelah bersesak kt mall..tkt tk terhandle dgn budak 2org ni

Mama Damia said...

haslinda:bestnya g sogo..eja tkde la harapan nk g sogo..asben tk suka bersesak kt sogo

ashra said...

Wah wah.sakan.byk da bj ank2 dara awk.kita pun g beli lg ni.adeh.

Pstt btol la perenggan bwh tu

With Julia said...

Untung fiyya dan kyra punya ibu yg sgt2 prihatin....cantik yer bajuuuuu

mamAdam AqilJannah said...

hihi mmg iyelah tu kan???mmg besan mcm ku kat cni nk beli baju 10aud pn berkire tau..kalo utk ank eh 16aud murah ni tgh less trs rembat...hahaha