Monday, October 17, 2011

Tuiti Fruiti


sebenarnya dah seminggu mama dok teringin makan tuiti fruiti..minggu lepas nak pegi time beli barang takut dah tutup..sekali lalu buka daa..huhu..so semalam disebabkan mak yong ni merajuk..papa bawala pegi kat sek7..hoyee..thanks papa..lebiu la..papa siap cakap kalau tau awal2 dia g beli tuiti fruiti pujuk mama..hehe

orang yg paling suka cik kyra la..dia la yang pilih ape nak campur..suma fav dia..pastu dia makan buah ngn coklat tu..askrim mkn sikit je..yg len mama abiskan..papa makan sikit je sbb batuk..thanks papa len kali belanja lagi ye..


org paling xcited dapat makan aiskrim

tengok dua2 sudu dia nak konker..
last2 mama amik cup lain tuk dia..

4 comments:

eliyaezlinalias said...

isk...tutifuti neh bukan budak2 jek yg tatahan ngn mak-mak skali tatahan kan! hahah

Mama Kyra said...

kak el:kyra tk mkn sgt kak el..dia amik topping je...sudahnya mama kena abiskn papa dia batuk..

♥ Wina ♥ said...

kalau bawak Kira ke sini, confirm nak tambah dan tambah dan tambah sampai mama & ayahnye bankrap heheheee

Mama Kyra said...

wina:budak2 mmg suka aiskrim kan..kyra dh siap ckp nti dtg lg ye