Tuesday, March 29, 2011

ke mana kami pagi tadi...

setelah puas mama pujuk2 papa ajak g breakfast kt mcdonald akhirnya papa tunaikn jugak permintaan isteri dia ni..kebetulan mama dpt kupon ni time g motherhood expo aritu..so cam rugi tk gunakn..papa tk suka mkn pagi2 macam ni..ckp la teh tarik ngn roti canai..papa kata klu nk g kejut kyra cpt2..sbb dia nk g keja lg..sian kyra terpaksa bgn awl sbb ikutkn nafsu makan mama dia ni...


so td kitaorg g kt sek3 s.alam..kt klang tkde rsnya yg ade breakfast..mula2 papa nk g sek18..tp mama takut tkde tempat..sbb situ kecil walaupn 2tingkat..lg plak situ byk ofis2 ngn kedai2 kn...so terus g sek3..mmg ramai umat manusia yg beratur..nsb Q kejap je..

 budak kena paksa bangun pg...

dia tk mkn sgt cuma hash browns tu 2kpg dia mkn..

3 comments:

Azian & Zaini said...

ish.. skrg ni org tgh demam nak BF kat MCD la plak, aku pun dpt kupon MCD gak sama cam eja punya tp ntah rasa mcm mals je nak pg bila nak kene q pnjang2

Mama Kyra said...

klu nk pegi,pegi kt sek3 tu..tmpt dia luas..q pn kejap je yan..sbb diaorg dh packing byk2..

Azian & Zaini said...

hah...nak makan MCD semata2 kene g sek 3, ish tak nak la kang tak psal2 kene bebel plak ngan laki aku..hahahaha