Wednesday, December 28, 2011

celebrate anniversary

Dari minggu lepas nak update tp disebabkan faktor kesihatan so pendam la dl..ari rabu lepas mmg dah suh papa balik lewat skali mmg lewat dia balik..lewat tak lewat dlm kul 8..semua dah siap tinggal nak hidang je..ni je yang mampu mama sediakan tuk papa..maklumla tak keja kan..nak beli hadiah pakai duit elaun dia kata tak payah nanti sok2 minta balik..hehe..

so menu aritu lamb chop versi mama, fish n chip tuk kyra..nasib ade buah tembikai so ape lg mama buat la jus tembikai..complete...ingatkan nak seprise kan papa dengan kek..biar dia nmpk kek tu dlm fridge skali si tinting g bocorkan rahsia..siap cakap papa jom makan tek nak..awan mama hantar tadi...dahla time tu mama tak siap makan lg..sabar je budak sorang ni..yg bestnya time nak potong kek dia blh nyanyi lagu hapy besday to yaya..stahun bape kali daa besday awak hah..hehehe



nota kontot : selepas mlm tu terus mama tak sihat...

6 comments:

Ibu Darwisy said...

kakak yaya mama kek comot..hehehe..nway happy anniversary eja n suami..semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin

ashra said...

wah.rajin eja masak2..
sdp tul tgk kyra mkn kek.hehe.

tak bg sket pun kt auntie ye.hehe.

Mama Kyra said...

ibu darwisy:tq dear..dia mmg suka mkn kek..pantang nmpk kek..

Mama Kyra said...

ashra:rajin tp pastu terus tk sihat..huhu..kyra ckp auntie ashra lg pndi buat kek..mama nk g bljr ngn untie pasni..

Salina@IbuAqil said...

Kyra!!! Untie nak pinjam rambut bleh?! Shanteknya!!!

Farah Shamsudin said...

hepi anniversary dearr..:)
rindu sgt.. bila la lagi nak jumpe..