Tuesday, May 31, 2011

mengharap 1 keajaiban..

sok genapla 3bln peristiwa itu berlaku...alhamdulillah mama tk sedih2 lg..cuma kekdg mama akn teringat kn adik bl bc kt status fb bl ade dikalangn kawan2 mama yg pregnant dan br bersalin..tp mama ttp tumpang gembira buat mereka..

mama harap Allah berikan lg peluang tuk mama mengandung lg..seyes tgk si kyra main sorang2 ati mama jd sebak..lg2 plak skrg ni dia slu ckp..dlm perut mama ade baby..Ya Allah..kau penuhi la permintaanku ini..semoga bln ini akn ade satu berita gembira dlm keluarga kecil kami..amin..

9 comments:

risa said...

alahai sedihnya akak baca..
insyaallah..ada nanti tu
jgn tension2 ye dear..akak doakan yg terbaik untuk eja:)

Farah Shamsudin said...

Amin... Farah akan sentiasa doakan Eja sekeluarga..

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

amin..insyaALLAH..CUBE LAGI YE EJA..KITE PUN TGH MENCUBE NI..HEHEHE

ain roxmum said...

amin...semoga doa itu dimakbulkan...

Ummi Alesya Sofea said...

insyaAllah,semoga di beri lg peluang utk hamil..jgn putus asa yer. :)

Shiela Firdaus said...

sabar ye Eja...ada rezeki nanti DIA bagi lagi .

eliyaezlinalias said...

semoga rezeki itu bpihak pada eja&suami~~~

nur rabiatul adawiyyah said...

insyaallah ade rezeki eja lg nnti..tak mau sedih2 ye kwn..

ashra said...

samalah kita.saya pun dalam usaha.mudahan ada lah rezki kita nanti kan.

saya skang tak le nak dgr sgt orang mengandung bagai.hati sayu..nasib baik takder fb..tu pun sampai menyampai dari kawan2 baik..sebenarnya sentap la jugak.tapi apalah daya,kena lah berlapang dada kan..

nanti kalu ada berita gembira,share2 ye...doakan saya juga.