Saturday, May 22, 2010

swimming time

ni aktiviti kami ptg td..papa blk keja terus ajk g pool..bkn nk bgtau awl2 ye ar mama br je mandikn kyra sblm dia blk keja..lyn jelah bkn sng kitaorg nk beriadah 3beranak..mama blh la buang lemak yg terkumpul..hahaha lemak lg sgt ye pa..

kyra mula xcited bl tgk papa berenang jauh dr dia mula dia uat hal..smpi nk kuar dr float dia..ank papa sggh kamu ni kyra ooii..lyn je lah ek pic kitaorg td..


tgk dia siap brg2 lg..

smile..

opss air msk mulut

8 comments:

lieya orange M.I. said...

comel nyer rambut dia...=)

Mama Kyra said...

tq lieya...

En iLham said...

comey sungguh,,hehe..kirim salam kat die

singgah pula ke KAU ILHAMKU
CARA PARKING 'TERBAIK'

Mama Kyra said...

en ilham:mama dia tlg jawab kn iye..hehe

MUMMYAR said...

wah..sukey nya dia ye...siap baring2 lg...bagus kan ajar diorg swim dari kecik nih?

Mama Kyra said...

mummyar:tu dia meragam tu yg baik pnya landing atas float dia..eja ajar dia dr umo 7bln..so bl jln2 kt bwh nmpk pool dia excited sgt2..meh la bw paris n reeve swimming kt sini..

MUMMYAR said...

hehhe...dh pandai nmpai pool nk terus nk swim ye...nnt free ai bwk paris ngan reeve okeh...hehhe

Mama Kyra said...

hehe..tulah igt nk ajar dia swimming..kt sini ade gak org ajar budak swiming..meh la nti leh paris ngn reeve ajar kyra swimming..