Sunday, May 30, 2010

kyra's 1st tooth

pic from google
finally,kyra pd umo 1thn 17 ari..kuar juga gg dia..puas dok tgu bl la ank mama ni nk tmbh2 gg..xcited gile mama..smpi heboh 1 kg.atuk,wan,mak long n mak su kyra suma mama gitau.hahaha..2nd gg tgh otw..dh nmpk bengkak2..tp dr plihatan (ayat skema) kitaorg gg dpn kyra maybe jarang..hehe
kitaorg mmg dh agak kyra kn tmbh gg dia sbb smgu ni mama ngn kyra bjaga mlm n tdo smpi tghari..hehe..tp alhamdullillah kyra tk dmm..syukur sgt2..ye lah biasa bb kn dmm bl tmbh gg..maknanya antibody kyra kuat..

4 comments:

karl said...

salam..comel anak akak ni :) dah ade gigi nanti kne jaga gigi la pulak, hehe

Naz-Segalanya disini said...

eja..gigi depan kan..masa mula mula kuar mmg jarang .rikazz pun mcm tu dulu..tp bila dah kuar gigi gigi lain dia akan rapat dgn sendirinya

MUMMYAR said...

kyra x demam ye...selalu budak demam kan....kadang2 mula2 je jarang,lama2 nnt dia rapat...

Mama Kyra said...

karl:wasalam..comei ye..tq..tulah pasni kena jg btl2 gg dia..hehe

naz:oo ye ke..tk tau plak eja..thanks ye ks info kt eja..

khay:a'aa alhamdullillah dia tk dmm..cuma mlm2 dia tk lena tdo..tdo sejam bgn berjam2 mama jd zombi sm2 ngn dia..kul 4,5 br tdo..