Monday, August 16, 2010

i-city oh i-city

cite dh lama nk update tp ade mslh teknikal terpaksa la tggh dl..kitaorg mmg slu pegi i-city..mana tknya asal lalu je tepi federal tu ank dara sorang ni mjerit dlm keta suka sgt tgk lampu2 kt situ..kekdg blk dr jj or tesco msti singgah jap..

kbetuln ms ni adik mama yg belajar kt mahsa tdo kt uma so blk dr amik dia kt kolej sggh la jap..skali rs cm pelik bese ari jumaat smpi ahad msti jam kt situ..tp ms kami pegi tkde la ja..skali nk byr parking..mak aaii dh naik rm10..klu wekdays rm5..ntah bl naik pn tk tau..mgu sblm tu kami pegi msh lg rm1

nsb baik la kami leh tebus if mkn or minum kt kedai2 yg ade kt situ..so mama tukarkn ngn air tin 4tin..tp ape lah sgt kn rm10 tu nk dibandingkn ngn kegembiraan yg terpancar kt muka si kecil ni..cuma tk blh pg slu la cm biasa..

kat situ mama sempat gk rembat sluar busha tuk kyra..murah je rm 10..mok su bl handbag..blk dr i-city kami g supper..gila kn dkt kul 12 g makan2 lg..hehe

cik kyra
us..

adik mama aka mok su kyra

kyra wif mok su

2 comments:

Cik Andam Hazlina said...

owh.. dah kene bayar ke? ms lina g masih free.. cepatnya naik rege..

Mama Kyra said...

a'aa lina..naik mdadak dr rm 1 ngn rm 2 terus naik smpi rm 5 ngn rm10..