Friday, February 17, 2012

fiyya dah genap sebulan


sedar tak sedar fiyya dah sebulan..cepat betul masa berlalu..fberat fiyya pun ade peningkatan...dari 2.4kg masa dia 22ari dah 3.5kg..sebln ni tk timbang lg.alhamdulillah berkat susu ibu..nak pegang dia pn dah sedap..tak masa 2mgu pertama alahai takut mama nak pegang sbb halus sgt.

dulu mama selalu risau fiyya baik je..jarang nangis skarang ni baru nampak akal dia..skt2 nangis..tido pn nak berpangku..si kakak pn mulala jeles..time2 tu la dia nak mama juga..klu mama tepuk adik..dia pn nak tepuk..adik myusu dia pn nak susu..kekdg buat mama geram juga..bila fiyya br je tido..elok je si kakak kacau..mulala kawan tu nangis nak berpangku balik..letih mak dibuatnya..huhu

19 hari

28hari

30hari

7 comments:

mommyYen said...

congrats to u..she's sooo beautiful..!!

Mama Likha said...

Gmbr last best mcm "hoyeah! Sy mbesar bgaikan juara dgn syusyu Mama !" :))

ashra said...

comeynye.hehe..

da sbln da ye eja?cepatnya masa blalu...tringat lg duk sms dgn eja..
skang da nampak da fiya mbesar dgn chat.hehe.

Hanna said...

alololo comeynya fiyya..dh semangat dh bdn dia :)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

comey bby fiyya

Lizan said...

baby cute, tahniah

Cik Puan Mimi said...

comeyyyyynyeee!!!
senyummm aje