Wednesday, February 15, 2012

Aktiviti ketika pantang


ni lah aktiviti mama ketika dalam pantang ni..masa pregnant mmg rajin beli novel..sbb tu mama kekdg jarang layan fb sgt sbb bila dah start baca jadi ralit..balik kampung mmg tk bawa blk novel2 mama..nasib la adik mama pn jenis kaki beli novel..so khatamkan novel2 yg dia tinggal kt umah..

bila dah khatam suma novel dia mulala resah..mama bukan ape taknak perasaan rindu kat papa bertamu sgt kt fikiran ni..so mulala tangan ni gatal tangan g order novel kt online..so ni la buku2 yg mama beli kat online..3 dah khatam..satu lg tgh baca..satu lg tk buka lagi plastik dia..

kalau dl blh baca dlm masa sehari..tp skrg amik ms 2ari baru blh abis..yelah time siang mama tk baca sgt..mama cpt mgantuk so bila fiyya tdo mama curi2 la tido skali..mama bc time mlm..smbl2 tunggu fiyya bangun nak bf..time mlm la sesuai layan perasaan jiwang ni..dan time mlm la rindu pd papa bertamu..so bila baca idakla teringat sangat..tak sabar tunggu papa topup maybank mama..blh la mama beli lg..

model buku...

9 comments:

Mama Likha said...

hihi rindu bertamu yer.. rindu nyer dgn model buku gigi tk ckup tu.. tk ingt mama titi ke ??

Hanna said...

sempat jugak yer mama kyra ni dok layan novel time berpantang...bestlah boleh membaca, sy ni nanti kena pantang membaca, org tua x bg sebab takut rabun..kita ngikutkan aje lah..huhu..

Farah Shamsudin said...

takpela, bole hilangkan rindu kan syg..

Salina@IbuAqil said...

Mama!! Pinjam!! ;)

Mama Damia said...

mama likha:hahaha..holah rindu kt mr papa..skrg asal cal je tnya ank.ckp ngn ank..mama dpt lepas rindu kejap je..huhu

Mama Damia said...

hanna:mmg pn org tua tk ks baca..ms awl2 pantang tu tk bc sgt..mak tk ks..

Mama Damia said...

farah:a'aa tu je cara nk ks eja tk fikir sgt perasaan rindu tu..jarang kami berpisah..bila bjauhan ni mulala rs len macam je..

Mama Damia said...

salina:nak pinjam..nk yg mana..

ashra said...

rajinnye eja..
saya bukan kaki novel.makanya,ngadap hp je la.hehe.