Tuesday, March 26, 2013

Sehari tanpa kyra

ari selasa lepas kyra tau papa nak buat kerja kt kedai pak lang dia aka abang papa la kan..dgn semangat dia bangun pagi2 takut papa tinggalkan dia..selalu pkl 11 bangun..ni gara2 kakak sepupu dia janji nak bawa pegi swimming..mama mmg tak blh ikutla kan sebab papa bawa pekerja papa 2 org tu..berat juga la nk bagi dia ikut tapi nak buat camne kena biasakn la kan..taun dpn nak sekolah dah..


paling kesian kat adik la..kebosanan..tkde org nak main dgn dia..pastu tercari2 kakak dok panggil kakak..time tgk kakak naik kereta..dia tak naik masuk umah dah melalak2..1 ari tu dia asik nak tdo je..tak de mood kot..mama plak asik2 cal cousin kyra tnya kyra camne..langsung tak kisah mama dgn adik takde..mula2 je dia smpi asik pegang fon dia..sbb tunggu mama cal.cal tak dpt rupanya simkad dia silap pasang..huhu..mama ni jarang la berpisah dgn anak2 dlm satu ms yg lama..dgn kyra 2kali je kot..tu pn sbb msk hospital..satu admit sbb alahan,satu lg bersalinkan fiyya..fiyya lgla 1st time berpisah dgn kyra..

petang tu lepas papa siap keja pasang kaunter kt kedai pak lang budak2 ni g amik dia kt uma diaorg..mcm2 drama la plak..tknk balik la..nak tdo kat putrajaya..terpaksa la papa buka cite mama dgn adik..agaknya dia rindu kot kat adik dia pn ikut balik..tu pn sparuh jalan taknk balik alasan taknk tgk muka abg2 yg keja dgn papa..auta kuat budak sorg ni..

petang tu cousin kyra tag kt fb pic2 dia aritu..kita kat uma ni dah cacing kepanasan tunggu diaorg balik..bkn tunggu papa blk tp tgu anak yg balik..dkt2 maghrib baru smpi umah..balik umah je macam2 dia cite ape yg dia buat dgn kak izy..kiranya kak izy ni paling rapat kot dgn dia..rajin melayan dia..


1 comment:

Adlin Mohamad said...

comel dia ni ... makin besar makin lawa heheheh