Monday, April 11, 2011

happy 23months

Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Alhamdulillah arini genap kyra 23bln..mama bersyukur .kerana Allah beri mama peluang melahirkn kyra,mendidik n menjaga kyra smpi ke arini...

wlupn kekdg kyra kasi mama tukar kaler mama ttp syg kyra..tnpa kyra tk berseri la uma kita kn..ketawa,jeritan dan tangisan kamu la penyeri uma kita.. mama papa harap kyra sentiasa sihat n mbesar mjadi ank yg solehah..


kyra skrg blh dikatakn sudah pndi bercakap 3,4 perkataan.dan kalau mama papa cakap something kt dia,dia fhm..yg tk tahannya kyra sudah pandai mengadu kt atuk ngn wan dia kt kg..huhu..kalau mengadu yg betul tkpe.ni siap mgadu papa mama babap..notty ye kamu..

stkt ni mama papa tgk kyra sukakn muzik,tarian,buku,melukis..klu kt tv ade nyanyi lagu yg dia suka siap g amik mic ikt nyanyi bahasa dia..1ari tk minta pen kt mama tk sah..if tk diikutkn menangis la..terpaksa la mama lyn jap..penah mama tertdo jap dia blh conteng2 kaki mama..nasib ank..ops lg 1 kyra suka mekap..time mama mekap msti dia nk myibuk gak..

 p/s:tk sbr tgu bln dpn..kejap je 2thn..mama papa dh booking tmpt kt kfc tuk besday party kyra sbb nk tgk kyra happy..mama papa syg sgt kt kyra..

8 comments:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

happy 23months kyra!!! pejam celik dah nak masuk 2thn kan eja..jap je masa berlalu..cam lin la bln depan kyra lin nk masuk 3thn rasanya epidural 3thn lepas masih terasa ngilu lagi hehehe...

sure happening party kyra nnt yea..

Amiizaa2001 said...

ssekejap jerk dah nak 2thn:):) meh auntie nak kiss2 dia:)

Mama Likha said...

hppy 23m kyra!!!

Mama Kyra said...

tq auntie lin...

Mama Kyra said...

miza:tulah kejap je dh nk 2thn..mcm br je bersalinkn dia..

Mama Kyra said...

mama likha:tq ye mama likha

Elin said...

happy 23 months kyra...kejap nyer rasa..da nak 2 thn kan. Wina pun bulan 8 ni da 2 thn..ishhh macam tak caya jer...

Mama Kyra said...

tq untie elin..