Saturday, October 2, 2010

sanggupkah mama

pic from google..
kyra smpi skrg bf ngn mama lg..wlupn dah cmpr ngn fm tp kyra ttp bf ngn mama..br ni ms raya k.ipa mama yg nuse tu g tau salah satu sebab mama msh tk pregy lg ialah sebab bf kyra..kiranya bf ni salah satu cara mbantu kita merancang kehamilan..tp ade gak kawan2 mama yg bf leh pregy je..
so br2 ni mama bincang ngn papa pasal ni..mama tnya patut tk mama stop bf kyra..papa kata terpulang pd mama tp sggp ke..kyra mcm mana pn msti nk bf mama..wlupn mama buat fm kt dia kekdg dia tk sentuh pn..so mama rs seba salah..target mama biala kyra 2 thn bf ngn mama..msh ade bp bln lg..sampai ati ke mama klu kyra menangis2 nk bf ngn mama..
tk kn mama smpi ati tk nk dia bf lg smata2 nk pregy lg..nmpk sgt mama pentingkn diri kn..pening pening..

5 comments:

MUMMYAR said...

bukan senang nk cerai susu...tapi kalau betul nak buat eja try campur dulu...jgn terus x bg ff plk...sian kat dia kan....buat pelan2 ye eja....lama2 nnt ok la...mula2 mmg payah ckit

Naz Nur Nhazzla said...

eja..rezeki masing2 sebenarnya..naz pregnant gak while bf rikazz..dan rikazz msh bf ketika adik dlm perut membesar.jgn ptskan susu dulu eja..klu naz xkan buat mcm tu.hak dia utk dptkan susu badan eja smpi 2thn..

Mama Kyra said...

mummyar:ikt kn ni mmg tk smpi ati nk cerai bf ngn dia..tgk dia minum fm pn dh kesian..

naz:tulah naz..niat eja pn mmg nk kyra dpt yg terbaik smpi 2 thn ni..mmg tk smpi ati nk ptskn hak dia tu..lgpn dia mmg tk bp nk fm melainkn lapar sgt..cmpr pn sbb nuse kata berat kyra dh msk border kuning..huhu

Rusniza Mohd Nor said...

eja..samala kite..nina tu klu kat umh xde kwn lagila..keja nak bergantung je..kdg2 terpikir cmne la besok tym nak cerai susu..hopefully dorng da besar n faham sikit kita explainkan nanti..rus pun puas gak pikir nak tmbh adik umur dia 2thn ke 3 thn..pikir2 xpela umo dia 3thn pun xpela kot..sian kat dia

Mama Kyra said...

eja mmg dr kyra 8bln dh fkr dh..sebb budget if mgandung adik dia lhr dia dh dkt 2thn..tp tulah blm ade rezeki dia dpt adik..sian tgk dia nk bkawan..asik men ngn mama papa je..