Sunday, September 11, 2011

Raya di kuantan

Mcm biasala tiap2 tahun mmg uma parents mama pnya giliran..tk yah pening2 kepala nk cabut undi ngn papa..Tahun ni plg meriah sbb 8org ank mak ayah berkumpul..bayangkn 8anak + 6menantu dan 17cucu berkumpul..mmg kecoh dibuatnya
Menu pg tu sate,nasi himpit+rendang ,nasi minyak..pg tu pas semua kaum lelaki blk sembahyang ry mcm biasa sesi bermaaf2an..gambar tk byk amik sebab cik tinting moody aritu..dia br baik demam sblm tu..so ni jelah gmbr kami bertiga yg ada..
raya ptama tk sempat nk pegi mana2 pn..tetamu dtg tk putus2..mmg penat sbb tk ckp rehat tmbh ngn kyra merengek je..sudahnya mlm tu mama skt belakang dan perut..mak kata sbb penat kot..

i'allah thn dpn kita bergambar ber4 plak
atuk + wan kyra (sian mak time ni tk smpt siap diaorg ajak bergambar dah)


time ni ade lg 2family tk smpi lg..

6 comments:

ashra said...

da nampak da perut eja?
eja n kira sihat?

saya laks baru baik demam,tapi batuk selsema ada lagi ni..uhukkss..penangan raya agaknya.

eliyaezlinalias said...

chumel kyra berkebaya...

anitadiana said...

comel sanggat kebaya kyra...beli dah siap ke..tempag...mcm best aje..nak beli kat arisya lak..

Mama Kyra said...

ashra:perut mmg dh nmpk since 3bln..alhamdulillah dh sihat skt ashra

Mama Kyra said...

kak el:berkebaya bagai tp moody.tkde sgt gmbr kitaorg thn ni..

Mama Kyra said...

anitadiana:Salam kenal ye..kebaya tu bl dh siap..nti leh la try kt arisya