Tuesday, December 7, 2010

Koleksi Tiya dr baby

dl mama suka kumpul aksesori suma ni..tp since dh ade ank ni dh kurang sgt mbeli tuk diri sendiri..suka bl tuk tiya je..koleksi mama pn byk yg dh hilang or ade yg dh buang..
mama mmg suka sgt bab2 mgayakan anak ni..smpi papa pn dh pening kepala..hehe..blh dikatakan stiap aksesori tu akn digayakan mgikut tema kaler bj yg dipakai tiya..haha.asal msk kedai aksesori msti bl 1,2 tuk dia..now tiya pn dh pndi if nk kuar uma harus pki clip hair,scarf or ikt rambut..lgpn mama rimas tgk rmbt dia tu dh pnjg kt dpn..nk potong syg..

ni je yg tinggal..yg len ntah mana peginya..
pasni kena cr lg bekas tuk simpan aksesori tiya..dh tk muat..


3 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

banyaknyer aksesori Tiya.. cayalah.. =)
my Alya pn shuke sepit² rambut,skaf rambut tapi pas pakai salu letak merata.. tak reti jaga, huhuhu.. akhirnya ilang gitu aje.. hwaaa.. =((

Mama Likha said...

eja, likha skrg kan suka tarik2 hairband ke clip ke ape ker! geram tau!! mama dia belikan mcm2 jenis yg cantik2 tp tkmo pakai. cmne yer nak terapka minat die ni. huhhhu

Mama Kyra said...

LeilyUmi Alya Husna:tu pn byk yg hilang..lebih2 lg bl papa dia yg cabutkn..hehe

Mama Likha:Zte,mcm tiya ni mmg dr bb dh ajar pki menda2 ni..sbb rimas tang rmbt dia tu..hehe..tkpe nti Likha nk pki..ajar slow2..