Friday, February 5, 2010

apesal suami aku..

mama sbnrnya tk tau nk tulis tjk entry kali ni..alkisahnya secara tiba2 x-clasmate mama add mama kt fb.mama acceptla dh katanya fb ni tuk cr kwn2 lama..pastu dia minta la no fon kawan baik mama yg 2org tu..mula2 mama serba salah sbb tau kawan2 mama ni mmg dh tk berapa nk kawan ngn dia disebabkn perangai dia yg suka melaga2kn mama ngn besfren mama ni..ms kami sem 6 mmg bergaduh la disebabkn sikap dia ni.
nk dijadikn cerita dia cal besfren mama yg dok kt ktn tu..besfren mama tk lyn cal ngn sms dia..tup2 dia cal pki no ofis dia..terpaksala layan gak..yg uat kwn mama mrh sgt sbb dia kutuk2 mama..
mama mula2 cm angin la gak.yelah sbb mama penat blk dr kg.tup2 dgr cite panas..bl dh slow skt Zida(besfren kt ktn) tu gi tau dia kutuk mama kawin ngn org tua..mama ni tk kshla klu dia nk cite hal mama kn..tp ni melibatkn suami mama..ape ms mama kawin dl mama minta duit dia ke nk uat kenduri..walaupn suami mama usia dia jauh lebih tua dr mama tp kami bahgia..papa sentiasa amik berat kt mama ngn kyra..ape je mama minta papa akn usahakn.
mama tk malu punyai suami yg berumur.mama bangga punyai suami cm papa.klu org yg kenal mama kn ckp mama beruntung pnya suami mcm papa sbb papa tk pemarah,papa btanggungjwb,papa sntiasa cuba tuk buat isteri dia hapy.

Zarin,ko nk kutuk aku blh tp jgn sesekali nk kutuk suami aku..ape hak ko..ko tkde hak lgsg tuk cmpr hal peribadi aku..aku igt ko ni dh berubah tp still ngn perangai lama ko..sedarla kita ni smkn meningkat umo..insaf2la..wlupn suami aku tua tp dia ttp mampu uat aku pregnant..





4 comments:

Mummy_Sofea said...

amboi knyataan terbuka tu..siap nama sekali..ada gak org camni ek...biarla suami kita camnr pun asal kita bahagia...ishh xsuka sunggoh org cam gini...

SMS 012-2504399 ariesreeve said...

ala eja,org tu dengki kan bila kita idup bahagia....ntah2 dia yg serabut idup kot.....jangan layan org camtu..walau siapa pun suami kita,gemuk,kurus,handsome,atau tak,kaya atau miskin asalkan kita bahagia...dan dia sayangkan kita,ye tak?

frm mummyar

mysweetheartkyra said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mama Kyra said...

dila:eja btl2 geram sgt dila.igt dia cr kita nk uat baik2 rupanya perangai tk ubah2 lg..silap org la dia igt dia kutuk2 eja kt besfren eja tu besfren eja tk citer siap mls nk lyn lg..umo dh 27 pn perangai msh cm ms 21..
mummyar:tulah dia tu dr dl mmg dengki sgt kat kitaorg ber3..smpi penah bgaduh..bl kenang2 blk mmg mrh.